Teď se ale lidem z firmy Archetyp, která trhy provozuje, povedl těžko pochopitelný kiks. V sobotu byl na náplavce vedle malých pekařů a pěstitelů zeleniny taky stánek firmy Nowaco. Ano, myslím to Nowaco s ročními tržbami kolem devíti miliard, co vyrábí rybí prsty a jiné polotovary.
Jiří Sedláček ze společnosti Arechetyp tomuhle ústřelu říká „tématická výjimka“. Na náplavce to podle něj rybám sluší a k řece se ohromně hodí. Kdyby Archetyp nesehnal jiné prodejce ryb, daly by se jeho argumenty pochopit alespoň trochu. Ale v momentě, kdy jsou v řadě stánků dva další s českými rybami, neobstojí.
Jestli se Archetyp pustí dál tímhle směrem, může být časem „tematickou výjimkou“ klidně Vitana a z farmářských trhů se postupně staně supermarket pod širým nebem.